خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد

 برگزاری بیش از ۱۵ برنامه طی هفته عقیدتی در حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از برگزاری بیش از ۱۵ برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته عقیدتی در سطح پایگاه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۸۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷

 برگزاری بیش از ۱۵ برنامه طی هفته عقیدتی در حوزه حضرت خدیجه (س) همدانشهلا یونانی در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن بزرگداشت هفته عقیدتی و یاد شهید مطهری و روز معلم اظهار داشت: بیش از ۱۵ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) برگزار شد.

وی برگزاری نشست‌های بصیرتی را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته عقیدتی برشمرد و یادآور شد: به مناسبت هفته عقیدتی کارهای جهادی خوبی نیز توسط گروه‌های جهادی انجام شد.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان ابراز داشت: از جمله برنامه‌های اجرایی برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب‌های شهید مطهری، مسابقه نقاشی در فضای مجازی با موضوع روز معلم و مسابقه دارت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی عنوان کرد: ختم قرآن و صلوات، تهیه بسته‌های معیشتی، توزیع ۶۵۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند، تقدیر از معلمین بسیجی و مسئولین عقیدتی، دیدار با خانواده شهید، تهیه و توزیع گوشت قربانی و برگزاری نشست‌های بصیرتی در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) نیز از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات